Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~barti43 | użytkownik

imię i nazwisko adresGdynia zarejestrowany06.04.2010 @18:03:37 ostatnio na stronie25.04.2017 @11:13:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10350325
digarty38 komentarze1008 posty na forum13

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Alfa    18.05.2010 @21:45:18
Thank you !
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
~djacek    18.05.2010 @08:58:18
Witam w grupie!

Miłego dnia!
~djacek    17.05.2010 @23:10:13
Dzięki za obserwację!
Masz ciekawe zdjęcia w galerii, więc pozwól, że się odwzajemnię.

Pozdrawiam!
~jestemwkropce    17.05.2010 @18:12:59
dzięki
^Alfa    16.05.2010 @20:43:33
Thank you !
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
~Ankaklosowska    13.05.2010 @21:42:36
duże jest piękne, ale może warto zmniejszać foto?

ptaszek piękny
~Przemo6    13.05.2010 @20:46:57
dopiero zaczynam zabawę w tej dziedzinie i miło słyszeć poparcie THX
_______
Nienawidzę tych, którzy są jak szron
Nienawidzę słów, które grożą mi
Nienawidzę czci wokół świętych krów
Nienawidzę was, gdy słuchacie mnie
~jacek314    10.05.2010 @18:58:33
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~lollylady    10.05.2010 @17:36:22
Dzięki .
~carpatia78    08.05.2010 @19:41:16
dzięki...
~jacek314    07.05.2010 @19:15:54
Dziękuję barrrrdzo
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~PawelG89    05.05.2010 @12:32:42
dzięki wielkie za komentarz do zdjęcia Miło mi słyszeć, że komuś się podoba Pozdrawiam
~Kantylena    04.05.2010 @21:54:55
dziękuję
_______
zapraszam do galerii
m...m...m magia muzyka melancholia
~angieGR8    04.05.2010 @21:28:26
hmm dzieki wielkie,wlasnie mialam nadzieje ze ktos to dostrzeze...
~gagatek33    04.05.2010 @21:24:26
dziekuje
~ficoo    04.05.2010 @21:13:07
dziękuję bardzo!!
_______
Zapraszam do krytyki i oceny moich zdjęć!
~0531ren    04.05.2010 @21:04:25
Dziękuję i pozdrawiam
~extremelove    04.05.2010 @20:56:32
Dziękuję. Ciekawa galeria
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~WhiteShadow    04.05.2010 @20:47:06
Dziękuję za komentarz
~Kamilhc    02.05.2010 @22:20:14
thx.
~funny94    02.05.2010 @21:36:46
Ja również
_______
`Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości. '
~Ankaklosowska    02.05.2010 @21:26:50
robisz coraz lepsze fotki troche czasem ostrość leci, ale to nie zawsze jest łatwe No i cieszę się ,że aparat nie śpi w kącie, bo on strasznie tego nie lubi ))
~Katrinchen    02.05.2010 @21:23:13
Dziekuje slicznie
~biork    02.05.2010 @21:22:39
miło mi pozdarwiam
_______
~carpatia78    02.05.2010 @21:06:04
dzięki...w poprzedni weekend było ciepło i słonecznie...dzisiaj niestety gorzej...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt